განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები. ვიმუშავეთ შეფასების სტრატეგიებზე.
იმისათვის, რომ მოსწავლეებზე ორიენტირებული მიმდინარე შეფასება დავგეგმოთ, ჩავატარეთ მოკლე განმავითარებელი თვითშეფასება, რაც დაგვეხმარება როგორც ძლიერი მხარეების შენარჩუნებაში, ასევე სუსტი მხარეების გაუმჯობესებაში, შეფასების გეგმის შედგენის პროცესში. ამისათვისგამოყენებულ შევავსეთ გაკვეთლზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსია,შევადგინე მსჯელობის რუბრიკა,პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.შევადგინეთ დაკვირვების ჟურნალი.
იმისათვის, რომ მოსწავლეებზე ორიენტირებული მიმდინარე შეფასება დავგეგმოთ, ჩავატარეთ მოკლე განმავითარებელი თვითშეფასება, რაც დაგვეხმარება როგორც ძლიერი მხარეების შენარჩუნებაში, ასევე სუსტი მხარეების გაუმჯობესებაში, შეფასების გეგმის შედგენის პროცესში. ამისათვისგამოყენებულ შევავსეთ გაკვეთლზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსია,შევადგინე მსჯელობის რუბრიკა,პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.შევადგინეთ დაკვირვების ჟურნალი.
ნინო შენს მიერ შერჩეული თემა მოსწავლეებს განუვითარებს ძალიან ბევრ უნარს. გისურვებ წარმატებებს!
ОтветитьУдалитьმადლობა მარი
Удалить